مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-07اجتماعي

بارش برف زمستانی در فصل بهار اردبیل/ تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد درآنها جریان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی در بازدید از عملیات برف روبی گردنه های حیران و بودالالـو اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای کوهستانی و گردنه ها و بارش باران در محورهای شمالی استان اردبیل هستیم.

وی افزود: از ابتدای آغاز بارش ها راهداران به طور مرتب درحال برف روبی و نمک پاشی جاده ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: 286 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با 435 نفر نیروی انسانی در قالب 110 اکیپ راهداری عملیات برف روبی و بازگشایی محورها و گردنه های استان را انجام می دهند.

رییس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از مردم خواست باتوجه به شیوع ویروس کرونا از سفرهای غیرضروری کاملا خودداری کنند و یا درصورت لزوم خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهـز کنند.

رحمتی گفت: هم استانی های عزیز در صورت ضرورت سفر حتما با سامانه 141 و یا شماره تلفن 33745902 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیــل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه ها مطلـع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف زمستانی در فصل بهار اردبیل/ تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است

بارش برف زمستانی در فصل بهار اردبیل/ تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است