مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 04:262020-04-07اجتماعي

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در استان مرکزی


کارشناس هواشناسی استان مرکزی از احتمال سیلابی شدن مسیل ها به دلیل بارش باران خبر داد.

- رضا مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از ورود یک سامانه ناپایدار بارشی به استان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه با ناپایداری هوا بصورت رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و احتمال تندبادهای موقتی  و در مناطق مستعد احتمال تگرگ و در در برخی از ارتفاعات بارش برف همراه است.

وی تصریح کرد: دمای هوا تا پنجشنبه روند کاهشی خواهد یافت، این کاهش دما در دمای روزانه بسیار محسوس خواهد بود، اما دمای کمینه طی این مدت نسبت به صبح امروز بین 2 تا 4 درجه کاهش خواهد یافت.

 کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: به دلیل ویژگی بارش های فصل بهار و رگباری بودن بارش ها امکان شدت گرفتن نقطه ای بارش ها و سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن آب رودخانه ها و آبگرفتگی معابر وجود دارد، همچنین به دلیل وزش باد شدید در برخی ساعات فعالیت سامانه و تندبادهای موقتی احتمال خسارت به تاسیسات و سازه های سبک و .

دور از انتظار نیست.

مرادی بیان کرد: امکان کاهش دما به زیر صفر در برخی از مناطق سردسیر و کوهستانی استان محتمل است که توصیه می شود شهروندان از اسکان و تردد در بستر مسیل ها و حاشیه رودخانه ها خودداری کرده و آمادگی لازم برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات باغی و را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در استان مرکزی

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در استان مرکزی