مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 04:362020-04-07اقتصادي

3 واحد تولید مس کاتودی و کنستانتره مس در استان سمنان ایجاد می شود


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: در راستای جهش تولید سه واحد تولیدی مس کاتدی و کنسانتره مس سولفیدی در استان افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فروهر صبح سه شنبه در نشست بررسی طرح های معدنی حوزه مس در استان سمنان به میزبانی صمت استان سمنان از تحقق جهش تولید در معادن و صنایع معدنی مس استان طی سال 99 خبر داد و ابراز داشت: افتتاح و بهره برداری سه واحد معدنی تولید مس در استان با سرمایه گذاری 750 میلیارد ریال در سال جاری در دستور کار است که با تحقق این واحدها شعار سال در زمینه صنعت مس استان تحقق می یابد.

وی با بیان اینکه این واحدهای تولیدی در زمینه مس کاتدی و کنسانتره مس سولفیدی فعالیت می کنند، افزود: این واحدها ظرفیت حدود دو هزار تن تولید مس کاتدی و سولفیدی را خواهند داشت و می توانند اشتغال خوبی را به همراه بیاورند.

معاون صمت استان سمنان با بیان اینکه معادن مس استان ظرفیت استخراج سالانه 750 هزار تن سنگ مس با عیار میانگین یک درصد را دارند در نتیجه برای تأمین مواد اولیه این واحدها مشکلی نداریم، تاکید کرد: در سال گذشته 342 هزار تن سنگ مس از معادن استان استخراج شده که با بهره برداری از این 3 طرح صنعتی ظرفیت استخراج از این معادن نیز افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 واحد تولید مس کاتودی و کنستانتره مس در استان سمنان ایجاد می شود

3 واحد تولید مس کاتودی و کنستانتره مس در استان سمنان ایجاد می شود