مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-07اقتصادي

نقش مشکلات از گلیم سوزنی و سیاه چادربافی نهبندان برچیده می شود


گلیم سوزنی و سیاه چادر بافی دو قابلیت خاص شهرستان نهنبدان است که در راستای حمایت از صنایع دستی خراسان جنوبی در سال جهش تولید، - ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان گفت: گلیم سوزنی و سیاه چادر بافی دو قابلیت خاص شهرستان نهنبدان است که در راستای حمایت از صنایع دستی خراسان جنوبی در سال جهش تولید، تقویت می شود.

مجید بیکی، امروز سه شنبه 19 فروردین در جلسه حمایت از صنایع دستی شهرستان نهبندان اظهار کرد: بنا به دستور استاندار خراسان جنوبی، ظرفیت های هر شهرستان در حوزه صنایع دستی باید تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در راستای تقویت ظرفیت صنایع دستی خاص هر شهرستان، باید هزینه ها، ارزش افزود و نوع عرضه و فروش صنایع دستی در نظر گرفته شود چرا که تهیه یک طرح جامع مورد استقبال استان هم قرار می گیرد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه شهرستان نهبندان در حوزه های برک بافی، حصیربافی، گلیم سوزونی، سنگ های زینتی و تزیینی و سیاه چادر بافی قابیلت های خوبی دارد، گفت: گلیم سوزنی و سیاه چادر بافی دو قابلیت خاص این شهرستان هستند که باید با همکاری اداره های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فنی و حرفه ای، کمیته امداد تعاون کار و رفاه اجتماعی و امور عشایر تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مشکلات از گلیم سوزنی و سیاه چادربافی نهبندان برچیده می شود

نقش مشکلات از گلیم سوزنی و سیاه چادربافی نهبندان برچیده می شود