مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-07ورزشي

جودو قم از تداوم افتخارات کاتا تا افتتاح دومین سالن اختصاصی


جودو استان قم در سال محرومیت این رشته از سوی فدراسیون جهانی با 99 داور و مربی فعال علاوه بر کسب مدال های متنوع از 12 اعزام داخلی، دومین سالن اختصاصی خود را افتتاح کرد.

- خبرگزاری فارس – رضا جعفری: جودو در سال 1398 مسیر خود را به خوبی پیش می رفت، ورزشکاران کاتا با الگوگیری از قهرمانان آسیایی و جهانی خود نظیر محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی درخششی که از اوایل دهه 1380 آغاز کرده بودند را همچنان ادامه دادند و باز هم برای ورزش قم و خانواده بزرگ جودو افتخار آفرین شدند، ضمن اینکه ورزشکاران دفاع شخصی و جودوکاران بخش مبارزه نیز عملکرد موفقی داشتند.

اما اوایل پاییز سال 1398 بود که یک خبر عجیب و قریب با موضوع محرومیت جودوی ایران توسط فدراسیون جهانی تمامی فعالان این رشته را به شوک فرو برد، زیرا فدراسیون جهانی جودو رسما اعلام کرد تا مادامی که فدراسیون جودوی ایران مبارزه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی را نپذیرد از حضور در تمام مسابقات و رویدادهای بین المللی این رشته محروم خواهد بود.

  حکم فدراسیون جهانی به ایران: یا رقابت با حریفان صهیونیست یا محرومیت! این تصمیم فدراسیون جهانی بعد از حوادثی بود که در رقابت های 2019 جودوی قهرمانی دنیا در شهر توکیو ژاپن اتفاق افتاد و این نهاد بین المللی، محرومیت قطعی فدراسیون جودوی ایران از حضور در تمامی مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جودو قم از تداوم افتخارات کاتا تا افتتاح دومین سالن اختصاصی

جودو قم از تداوم افتخارات کاتا تا افتتاح دومین سالن اختصاصی