مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-07حوادث

کشف 37 فقره سرقت در شاهرود


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری یک سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در شهر رویان دستگیر شد و به 37 فقره سرقت اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، علی کریمی از دستگیری یک سارق سابقه دار در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این سارق با هوشیاری مأموران پاسگاه شهر رویان از توابع شاهرود دستگیر شد و به چنگ قانون افتاد.

وی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان شاهرود با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار قرار گرفت، افزود: واحد تجسس کلانتری 14 رویان در تحقیقات انجام شده رد پای فردی سابقه دار و حرفه ای را در ارتکاب این جرائم کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی های لازم قضایی صورت گرفت تا در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه این فرد دستگیر شود، تأکید کرد: این سارق سابقه دار، در بازجویی های انجام شده و با ادله غیرقابل انکار درنهایت به 37 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان شاهرود اعتراف کرد.

کریمی از شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه این سارق نیز خبر داد و گفت: پرونده این متهمان برای قرار گرفتن در چرخه قضایی به دستگاه قضا ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 37 فقره سرقت در شاهرود

کشف 37 فقره سرقت در شاهرود