مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-07اقتصادي

رونق بنادر در تحریم ها/تخلیه و بارگیری 94 میلیون تن کالا در بنادر تجاری هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پهلوگیری 61 هزار فروند شناور در بنادر تجاری هرمزگان، از تخلیه و بارگیری 94 میلیون تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر تجاری این استان در یک سال گذشته خبر داد.

- الله مراد عفیفی پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان راهبری بیش از 70 بندر بزرگ و کوچک را بر عهده دارد که بندر شهید رجایی، بندر شهید باهنر، قشم و بندر لنگه از جمله مهم ترین بنادر تجاری این استان به شمار می روند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تحریم ها تاثیری در عملکرد تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان خصوصا بندر کانتینری ایران گذاشته است؟ به ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه کل بنادر تجاری و مسافری استان هرمزگان در سال 98 که سال رونق تولید نامیده شده بود، پرداخت.

  وی اظهار داشت: در سال گذشته، در مجموع 94 میلیون و 758 هزار و 403 تن کالای نفتی و غیر نفتی در بنادر این استان تخلیه و بارگیری شد که در همسنجی با مدت مشابه سال پیش از آن 1.

2 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: از مجموع کالاهای جابه جا شده در این بنادر، 62 میلیون و 369 هزار و 916 تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و 32 میلیون و 388 هزار و 487 تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق بنادر در تحریم ها/تخلیه و بارگیری 94 میلیون تن کالا در بنادر تجاری هرمزگان

رونق بنادر در تحریم ها/تخلیه و بارگیری 94 میلیون تن کالا در بنادر تجاری هرمزگان