مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-07سياسي

طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور از تب و تاب افتاده است


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور تقریبا از تب و تاب افتاده و از کارکرد آن گذشته و با توجه به شرایط فعلی کشور هیئت رییسه مجلس بعید است که پذیرای چنین طرحی باشد.

- "طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور" از تب و تاب افتاده است ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور تقریبا از تب و تاب افتاده و از کارکرد آن گذشته و با توجه به شرایط فعلی کشور هیئت رییسه مجلس بعید است که پذیرای چنین طرحی باشد.

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماه کشور که فراکسیون امید به هیئت رییسه مجلس تقدیم کرد، اظهار کرد: تشکیل نشدن جلسات مجلس شورای اسلامی به دلیل شیوع ویروس کرونا، موجب تاخیر در پیگیری برخی از موضوعات شد، این امکان وجود داشت که نمایندگان با پوشیدن لباس نیروهای درمانی جلسات مجلس را برگزار کنند، اما این مهم میسر نشد و در همین خصوص نامه از سوی تعدادی از نمایندگان به ریاست مجلس داده شد.

وی با اشاره به تقدیم طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور به هیئت رییسه مجلس، ادامه داد: این طرح تقریبا از تب و تاب افتاده و از کارکرد آن گذشته و با توجه به شرایط فعلی کشور هیئت رییسه مجلس بعید است که پذیرای چنین طرحی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور از تب و تاب افتاده است

طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور از تب و تاب افتاده است