مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-07سياسي

چهار گام شهرداری ابرکوه در راستای مقابله با کرونا


شهردار ابرکوه چهار اقدام اصلی و اساسی شهرداری در راستای مقابله با کرونا را اطلاع رسانی، محدودیت تردد، محلول پاشی و تعطیلی مراکز تفریحی و مناطق گردشگری عنوان کرد.

- ایسنا/یزد شهردار ابرکوه چهار اقدام اصلی و اساسی شهرداری در راستای مقابله با کرونا را اطلاع رسانی، محدودیت تردد، محلول پاشی و تعطیلی مراکز تفریحی و مناطق گردشگری عنوان کرد.

سید علیرضا رسولی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین گام شهرداری ابرکوه در راستای مقابله با کرونا، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با پویش در خانه بمانیم از طریق ارسال پیامک، فضای مجازی، رسانه های عمومی شهرستان، بیلبوردهای تبلیغاتی و تلویزیون شهری بود تا همراهی مردم را نیز داشته باشیم.

وی ابراز کرد: در گام بعدی و ظرف کمتر از 48 ساعت تمام مناطق گردشگری، تفریحی و فضاهای عمومی شهر را با اطلاع رسانی و همکاری مردم به صورت غیرفعال درآورده و تا به امروز نیز ورود به این مراکز تجمعی ممنوع است.

رسولی به همراهی مردم از بعد اجتماعی در تمام مراحل اشاره کرد و افزود: در گام سوم موضوع محدودیت شدید تردد درون شهری مطرح شد و در همین راستا علاوه بر ورودی های شریانی شهرستان، دو محور اصلی شهر ابرکوه با همکاری ناجا، پلیس راهور، هلال احمر، سپاه، فرمانداری و سایر نهادها، به عنوان دومین فیلتر به طور کامل مسدود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار گام شهرداری ابرکوه در راستای مقابله با کرونا

چهار گام شهرداری ابرکوه در راستای مقابله با کرونا