مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-07دانش

برنامه های شبکه راهبردی آزمایشگاهی برای ارائه خدمات ویژه به محققان پسادکتری


رییس شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از ارائه بیش از یک میلیون خدمت ازمایشگاهی به مراکز دانشگاهی و صنعتی در سال گذشته خبر داد و گفت: - رییس شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از ارائه بیش از یک میلیون خدمت ازمایشگاهی به مراکز دانشگاهی و صنعتی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری برنامه های ویژه ای برای ارائه خدمات به محققان پسا دکتری اتخاذ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اسدی فرد در این باره گفت: از سوی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال گذشته بیش از یک میلیون و 200 هزار خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است که طیف وسیعی از مشتریان این خدمات بخش های دانشگاهی و صنعت بوده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 550 مجموعه آزمایشگاهی در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی عضویت دارند، افزود: این شبکه تا کنون توانسته است به روند توسعه ارائه خدمات کمک کند.

این شبکه کار خود را در ابتدا با اعضایی از بخش دولتی آغاز کرد، ولی توانستیم در مدت 15 سال، بخش خصوصی را به مشارکت در این کار ترغیب کنیم و امروز شاهدیم که بیشتر خدمات آزمایشگاهی توسط بخش خصوصی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شبکه راهبردی آزمایشگاهی برای ارائه خدمات ویژه به محققان پسادکتری

برنامه های شبکه راهبردی آزمایشگاهی برای ارائه خدمات ویژه به محققان پسادکتری