مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:072020-04-07سياسي

ظهور منجی موعود زندگی نجات بخش برای بشریت را محقق می کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای جشن نیمه شعبان در این استان، تأکید کرد: ظهور منجی موعود فساد را نابود و زندگی نجات بخش محقق می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک میلاد فرخنده منجی عالم بشریت و روز مستضعفان، اظهار کرد: نیمه شعبان سالروز ولادت موعود موجود جهانی است که تمام بشریت با همه تفاوت های فکری، مذهبی و دینی چشم انتظار آن مصلح دادگستر جهانی هستند.

وی با تأکید بر اینکه نیمه شعبان نه تنها برای شیعیان و مسلمان روز پر عظمتی است بلکه برای همه مستضعفان جهان روز شیرین آرزوها و امید است، افزود: بشریت درمانده و مستضعف به واسطه گم کردن راه در مسیر زندگی انسانی خویش به اضطرار ویژه رسیده اند.

آنها که در اوج ادعای تسلط بر طبیعت حتی در مقابل یک ویروس ناشناخته به استیصال مبتلا گشته و همه دستاوردهای این انسان مغرور در عصر فناوری و پیشرفت در حوزه علوم پزشکی چنان درمانده شده که در برابر هجمه ویروس مشکوک به دست ساز بودن نیز مستأصل شده اند.

لزوم ترویج فرهنگ ایثار و تعاون در جامعه مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به آسیب های وارده به بسیاری از حوزه ها به واسطه شیوع ویروس کرونا، گفت: خوف از مرگ، ترس قالب اکثریت بشریت شده و امید به نجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور منجی موعود زندگی نجات بخش برای بشریت را محقق می کند

ظهور منجی موعود زندگی نجات بخش برای بشریت را محقق می کند