مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-07اجتماعي

تشکیل 6 پرونده قضایی برای قطع تاغزارهای روستای نامن


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داورزن با اشاره به قطع درختان تاغزارهای روستای نامن در این شهرستان گفت: شش پرونده قضایی تشکیل و رای برخی از این پرونده ها نیز صادر شده است.

- حسن قلعه نوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اظهار اینکه تاکنون هیچ مجوزی برای قطع درختان و درختچه های تاغزارها در شهرستان داورزن صادر نشده است، گفت: برای برخی از مراتع شهرستان در روستاها با توجه به آمار دام های روستاییان در زمان های خاصی مجوز مدت دار و محدود برای چرای دام ها داده می شود اما تاکنون برای تاغزارها هیچگونه مجوزی صادر نشده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داورزن با ابراز اینکه از مجموع 243 هزار هکتار زمین در شهرستان داورزن 180 هزار هکتار مربوط به اراضی ملی است، افزود: 116 هزار هکتار از این زمین ها تحت فرسایش بادی و 50 هزار هکتار تحت فرسایش کانون های بادی است.

قلعه نوی با اشاره به وجود تقریبی 28 هزار هکتار تاغزار در شهرستان داورزن، بیان کرد: در سال گذشته 40 هزار هکتار اصلاح مرتع همراه با بذرپاشی داشتیم، برای جلوگیری از هدر روی آب در این شهرستان 50 هکتار از زمین های شهرستان مدیریت شد و در 100 هکتار از زمین ها نهال جدید تاغ کاشته شد.

وی در پاسخ به انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی و قطع درختان تاغ در روستای نامن، تصریح کرد: مواردی از قطع درختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 6 پرونده قضایی برای قطع تاغزارهای روستای نامن

تشکیل 6 پرونده قضایی برای قطع تاغزارهای روستای نامن