مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-07اقتصادي

حال نهال های کاشته شده در کنار رودخانه شور اشتهارد خوب است


رییس اداره منابع طبیعی شهرستان اشتهارد با بیان اینکه  صد درصد نهال های کاشته شده در حاشیه رودخانه شور سبز شده اند، گفت: تصمیمات فنی لازم  برای حفظ و مراقبت و آبیاری از این درختان صورت گرفته تا شرایط تثبیت کامل آنها فراهم شود.

- ایسنا/البرز رییس اداره منابع طبیعی شهرستان اشتهارد با بیان اینکه  صد درصد نهال های کاشته شده در حاشیه رودخانه شور سبز شده اند، گفت: تصمیمات فنی لازم  برای حفظ و مراقبت و آبیاری از این درختان صورت گرفته تا شرایط تثبیت کامل آنها فراهم شود.

حسین نعمایی درگفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی نهضت سبز در البرز، سال گذشته بیش از 100 هکتار نهالکاری در حاشیه رودخانه شور اشتهارد و اراضی اطراف آن انجام شد.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف توسعه فضای سبز و تثبیت خاک در این منطقه که مستعد بیابانزایی است، صورت گرفت.

وی توضیخ داد: نهال های کاشته شده در این عرصه مقاوم به کم آبی بوده و توانایی زیادی برای تطبیق خود با شرایط این منطقه دارند به همین دلیل نگرانی چندانی در خصوص عدم توانایی آنها برای مقاومت در مقابل خشکی و گرمی هوا وجود ندارد.

نعمایی اضافه کرد: با گرم شدن هوا و کاهش بارندگی و مستعد بودن اراضی منطقه برای بیابانی شدن و جهت جلوگیری از روند بیابانزایی و کاهش اثرات ریزگردها، اجرای چنین پروژه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال نهال های کاشته شده در کنار رودخانه شور اشتهارد خوب است

حال نهال های کاشته شده در کنار رودخانه شور اشتهارد خوب است