مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-07اجتماعي

راه اندازی مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی قم


سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم از راه اندازی مرکز آموزش الکترونیک این واحد در جهت ارائه خدمات بهتر به فراگیران خبر داد.

- ایسنا/قم سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم از راه اندازی مرکز آموزش الکترونیک این واحد در جهت ارائه خدمات بهتر به فراگیران خبر داد.

علی حسینی در گفت وگو با ایسنا، با ذکر این مطلب که آموزش و فراگیری دانش و مهارت یک امر تعطیل ناپذیر است، گفت: با توجه به شرایط موجود کشور در مواجهه با ویروس کرونا که البته یک مسئله بین المللی است، امکان آموزش به صورت حضوری فراهم نیست ولی نباید این موضوع دلیلی بر فراموش کردن آموزش و یادگیری باشد.

وی افزود: در این ایام که خانه نشینی و عدم حضور در اجتماعات مورد تاکید قرار دارد، می توان از فرصت ماندن در خانه به بهترین نحو استفاده کرد و به اموری که شاید هیچگاه در شرایط عادی فرصت پرداختن به آن ها را نداشتیم، بپردازیم.

در این راستا یادگیری مهارت یکی از اقداماتی است که در این ایام می تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد و باعث شود که پس از این ایام با توانمندی بیشتری به کارهای خود بپردازیم و همچنین فشارهای روانی موجود در این ایام را کمتر حس کنیم.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم بیان کرد: آموزش مجازی و الکترونیک می تواند بهترین راهکار برای مهارت افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی قم

راه اندازی مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی قم