مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:472020-04-07بين الملل

بلغارستان ورود افراد خارجی را ممنوع کرد


وزیر بهداشت بلغارستان اعلام کرد، بلغارستان همزمان با مبارزاتش با پاندمی ویروس کرونا، ورود افراد از سراسر کشورهای جهان بجز 19 کشور عضو اتحادیه اروپا را ممنوع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بلغارستان از اواسط ماه مارس در اقدامی برای مهار پاندمی ویروس کرونا، مدارس و رستوران ها را تعطیل کرد و محدودیت سفر بین شهری اعمال کرد.

حدود 549 تن از مردم بلغارستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 22 تن بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

وزیر بهداشت بلغارستان در بیانیه ای گفت: من موقتا ورود تمامی شهروندان از کشورهای ثالث از طریق تمامی راه های هوایی، دریایی، ریلی و جاده ای به کشور را ممنوع اعلام می کنم.

وی همچنین ورود تمامی افرادی که از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، انگلیس، آلمان، هلند، سوییس، اتریش، بلژیک، ایسلند، لیختن اشتاین و لوکزامبورگ می آیند را به بلغارستان ممنوع کرد.

اتباغ بلغاری که به کشور باز می گردند و همچنین افرادی که مجوز بلندمدت برای زندگی در این کشور دارند به همراه خانواده هایشان از این ممنوعیت مستثنی هستند.

در این بیانیه آمده است: این ممنوعیت شامل پزشکان، مددکاران اجتماعی، خدمه حمل و نقل، مقامات دولتی و کارگران فصلی مزارع و همچنین دیگر موارد ویژه نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلغارستان ورود افراد خارجی را ممنوع کرد

بلغارستان ورود افراد خارجی را ممنوع کرد