مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:572020-04-07سياسي

برگزاری آنلاین جلسات سه شنبه شورای شهر تهران


اعضای شورای شهر تهران به برگزاری جلسات آنلاین روزهای سه شنبه رای مثبت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز طرحی با قید دو فوریت در خصوص اصلاح جدول زمانبندی برگزاری جلسات شورای شهر را روی میز بررسی قرار دادند و محسن هاشمی در توضیح این دو فوریت گفت: با توجه به شرایط کرونایی یک طرح با قید دو فوریت ارائه شده است که از شما می خواهم به دو فوریت این طرح رای دهید.

بهاره آروین عضو هیات رییسه شورا پس از تصویب دو فوریت این طرح با اشاره به جزییات آن گفت: بر اساس این طرح تا پایان بحران کرونا که حداقل خرداد ماه تعیین شده است جلسات روزهای یکشنبه شورا در صحن و به صورت علنی برگزار می شود اما جلسات روزهای سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

وی افزود: جلسات سه شنبه از ساعت 9 تا 12 و به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود که در آن حضور همه اعضا الزامی است که به تبادل نظر و گزارش گیری پرداخته می شود که این مصوبه به اصلاحیه تقویم جلسات شورا در شش ماهه اول امسال اضافه می شود.

حجت نظری در مخالفت با جزییات این طرح گفت: آیین نامه شورا توسط هیات وزیران مصوب می شود و در متن آیین نامه به صراحت عنوان شده است که جلسات شورا می بایست حتما در صحن علنی برگزار شود و در این آیین نامه به مکان برگزاری تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آنلاین جلسات سه شنبه شورای شهر تهران

برگزاری آنلاین جلسات سه شنبه شورای شهر تهران