مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:572020-04-07اقتصادي

انتظارات رانندگان اتوبوسرانی اصفهان در دوران کرونا


رییس شورای کارگری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از عقب گرد و حتی در جا زدن این شرکت در دو سال گذشته خبر داد و گفت: آمار مسافران اتوبوس ها از ماهیانه 600 هزار نفر به 350 تا 400 هزار نفر و تعداد اتوبوس ها از 800 دستگاه در سال 97 به 650 اتوبوس رسیده است.

-  رییس شورای کارگری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان مطرح کرد؛ انتظارات رانندگان اتوبوسرانی اصفهان در دوران کرونا ایسنا/اصفهان رییس شورای کارگری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از عقب گرد و حتی در جا زدن این شرکت در دو سال گذشته خبر داد و گفت: آمار مسافران اتوبوس ها از ماهیانه 600 هزار نفر به 350 تا 400 هزار نفر و تعداد اتوبوس ها از 800 دستگاه در سال 97 به 650 اتوبوس رسیده است.

رضا رییسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کاهش 50 درصدی تعداد مسافران اتوبوس های شهری در اصفهان و افزایش نارضایتی آنها نتیجه ساختارهای نادرست در شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان بوده است.

وی با اشاره به مطالبات عقب افتاده رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان، یادآور شد: اگر در شرایط کنونی نبودیم اعتراضمان را با تجمع ،علنی می کردیم، اما اکنون به خاطر شیوع ویروس کرونا نمی توانیم تجمع داشته باشیم و مجبوریم از طریق رسانه ها و گفتگو با اعضای شورای شهر پیگیر مطالباتمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات رانندگان اتوبوسرانی اصفهان در دوران کرونا

انتظارات رانندگان اتوبوسرانی اصفهان در دوران کرونا