مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-07اقتصادي

گیلان ظرفیت تولید برق از انرژی خورشیدی را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهمن داراب زاده پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه صنعت برق، صنعتی استراتژیک، زیرساختی و تخصصی است، اظهار کرد: این صنعت در سال های گذشته موفقیت های بسیاری کسب کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه صنعت برق موفقیت های فراوانی داشته و توانسته نیازهای خود را تأمین کند، گفت: بسیاری از وابستگی های این صنعت در قبل از انقلاب به خارج از کشور از بین رفته است.

در حال حاضر صنعت برق در بسیاری از زمینه ها به مرز خودکفایی رسیده است.

سرپرست شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به خودکفایی صنعت برق در بسیاری از بخش ها، افزود: شرکت برق منطقه ای گیلان در زمینه مدیریت مصرف طی چهار سال متوالی به عنوان شرکت برتر، الگو و نمونه در سطح کشور انتخاب شده است.

وی اجرای طرح ابتکاری بکارگیری و استفاده از ظرفیت آزاد تجهیزات منصوبه و در حال بهره برداری و موجود شبکه در استان گیلان را یکی دیگر از دستاوردها و موفقیت این شرکت عنوان و تصریح کرد: توانستیم با کمترین هزینه و با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود، ظرفیت پست ها و خطوط را به نحوه چشمگیری افزایش دهیم.

با توجه به موفقیت اجرا، این طرح در سطح کشور به عنوان یک طرح نمونه و شرکت برق منطقه ای گیلان به عنوان متولی تدوین دستورالعمل ها در این خصوص انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان ظرفیت تولید برق از انرژی خورشیدی را دارد

گیلان ظرفیت تولید برق از انرژی خورشیدی را دارد