مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-07سياسي

انتقال تعدادی از ایرانی ها از استانبول به تبریز با پرواز یک طرفه 21 فروردین


مدیر کل فرودگاه های آذربایجان شرقی از انتقال تعدادی از هموطنانمان از استانبول به تبریز با پرواز یک طرفه 21 فروردین توسط شرکت هواپیمایی معراج، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل فرودگاه های آذربایجان شرقی از انتقال تعدادی از هموطنانمان از استانبول به تبریز با پرواز یک طرفه 21 فروردین توسط شرکت هواپیمایی معراج، خبر داد.

رامین آذری در چهارمین نشست شورای اطلاع رسانی و ستاد مبارزه با کرونای آذربایجان شرقی با اشاره به انجام شش پرواز یک طرفه از استانبول به تبریز به منظور انتقال هم استانی ها پس از شیوع ویروس کرونا، گفت: دو مورد از این پروازها توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر تور، دو مورد توسط شرکت هواپیمایی آتا و سه مورد نیز توسط شرکت معراج انجام شده است.

وی، اضافه کرد: 980 مسافر که اکثرشان نیز هم اهالی آذربایجان شرقی بودند توسط این شش پرواز یک طرفه از استانبول به تبریز منتقل شدند.

وی، متذکر شد: آخرین پرواز دو طرفه رفت و برگشت به مقصد باکو در هشتم اسفند ماه سال گذشته و آخرین پرواز دو طرفه به استانبول توسط شرکت ترکیش در پنجم اسفند ماه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل فرودگاه های آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به کاهش پروازها در بازه نوروزی از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین 99، گفت: تعداد پروازهای نوروزی در سال گذشته 666 پرواز بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تعدادی از ایرانی ها از استانبول به تبریز با پرواز یک طرفه 21 فروردین

انتقال تعدادی از ایرانی ها از استانبول به تبریز با پرواز یک طرفه 21 فروردین