مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-07سياسي

زنجان زندانی کرونایی ندارد/ 60 درصد زندانیان در مرخصی هستند


دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه در ایام نوروز به 60 درصد زندانیان مرخصی داده شد، گفت: زندانی کرونایی در زنجان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا رصد کافی بر بازار و تخلفات در این حوزه انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به رصد توزیع اقلام بهداشتی و تهیه و توزیع آن گفت: افرادی به امید گران تر شدن این اقلام اقدام به احتکار کرده بودند و افرادی هم در این زمینه دچار تقلب شده بودند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش تقاضا، افرادی از این بازار سوء استفاده کرده بودند، افزود: در این راستا نظارت های لازم انجام شد و مراکز متعددی در این باره تعطیل و با افراد برخورد و برخی حتی به زندان معرفی شدند، چون این افراد از وضعیت موجود سوءاستفاده می کردند تا به درآمد بالایی برسند.

کرمی با بیان اینکه در بحث احتکار نیز برخوردهای بسیاری انجام شد، اضافه کرد: در راستای مقابله با گرانفروشی نیز نظارت های خوبی داشتیم و در این راستا اقلام خوبی برای استان تهیه شد، البته دستکش در داروخانه ها کمتر وجود دارد، اما هرچه موجود است در اختیار مردم قرار داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان زندانی کرونایی ندارد/ 60 درصد زندانیان در مرخصی هستند

زنجان زندانی کرونایی ندارد/ 60 درصد زندانیان در مرخصی هستند