مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-07سياسي

تابش: مجلس تعطیل بردار نیست


نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس مرکز ثقل تصمیم گیری های مهم است، گفت: مجلس پیشمرگ و در کنار مردم است، لذا تعطیل بردار نیست.

- نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس مرکز ثقل تصمیم گیری های مهم است، گفت: مجلس پیشمرگ و در کنار مردم است، لذا تعطیل بردار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا تابش در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در توضیح سه فوریت طرحی برای اصلاح آیین نامه مجلس جهت دادن مجوز برای برگزاری جلسات مجازی پارلمان در مواقع اضطراری اظهار کرد: متاسفانه شیوع کرونا عرصه های مختلف زندگی مردم در سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده، در ایران بسیاری از هموطنان مبتلا شده و عده قابل توجهی جان خود را از دست دادند که با آنها ابراز همدردی می کنیم و امیدواریم هر چه زودتر این بلا از کشور رفع شود.

وی با قدردانی از دست اندرکاران مقابله با ویروس کرونا به خصوص پزشکان و پرستاران و نیروهای مسلح گفت: از مقام معظم رهبری برای دستور راهگشای ایشان در همراهی نیروهای مسلح و نهادهای تحت نظر با دولت قدردانیم و تشکر می کنیم که ایشان با اختصاص یک میلیارد یورو از صندوق توسعه برای مقابله با کرونا موافقت کردند که این بسیار کارساز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: مجلس تعطیل بردار نیست

تابش: مجلس تعطیل بردار نیست