مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:252020-04-07سياسي

باور و اراده مسئولان به ظرفیت های داخلی کلید جهش تولید است


عضو هیأت رییسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: برای تحقق شعار جهش تولید مسئولان کشور باید ظرفیت های داخلی کشور را بشناسند، آن را باور داشته باشند و با اراده قوی این ظرفیت ها را بالفعل کنند.

- عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: لازمه تحقق شعار امسال در مرحله اول داشتن باور نسبت به ظرفیت های داخلی کشور است.

وی افزود: اینکه کشور ما به لحاظ منابع و استعداد و ظرفیت ها قادر است در شرایط تحریم هم تولید خود را رونق ببخشد و هم در این جهت با جهش به مقصود برسد و این موضوعی است که باید نسبت به آن باور داشته باشیم.

* اشخاصی با روحیه جهادی وارد میدان شوند عضو هیأت رییسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: نکته دوم داشتن اراده برای اجرای کار است و فهم مطلب به تنهایی کافی نیست و اشخاص باید با روحیه جهادی وارد میدان کار شوند و ظرفیت های موجود در کشور را به حالت بالفعل در آورند.

  گودرزی خاطرنشان کرد: به نظر من مقدم بر همه اینها فهم مسئولان نسبت به شان و جایگاه جمهوری اسلامی در جهان است که این امر بسیار مهمی است و مسئولان باید شان و جایگاه و منزلت جمهوری اسلامی را در دنیا به درستی درک کنند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باور و اراده مسئولان به ظرفیت های داخلی کلید جهش تولید است

باور و اراده مسئولان به ظرفیت های داخلی کلید جهش تولید است