مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:252020-04-07پزشكي

روزانه 971 مددجوی زیرپوشش مراکز بهزیستی یزد تب سنجی می شوند


علی محمد عطابخش روز سه شنبه به ایرنا افزود: مجموعه ای از اقدام های پیشگیری در مراکز از جمله تب سنجی و اکسیژن سنجی خون افراد و پرسنل، ضد عفونی روزانه مراکز، بهره گیری از وسایل حفاظتی و اعمال محدودیت بیشتر تردد و تماس با افراد مشکوک یا مبتلا در مراکز صورت می گیرد.

وی یادآور شد: تاکنون 58 بخشنامه و 11 دستورالعمل از کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار سازمان بهزیستی به تفکیک نوع فعالیت تخصصی مراکز (اعم از نگهداری معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن) به عوامل ذیربط ابلاغ و مفاد آن اجرا شد.

وی، تجهیز و راه اندازی بخش قرنطینه و اتاق بیمار با کارکنان مجزا از بخش اصلی در این مراکز و ممنوعیت ملاقات و پذیرش های جدید با هدف کنترل سرایت و آلودگی به عفونت بیماری را از جمله این اقدام ها ذکر کرد .

این مسوول در مورد فوت 2 نفر در یک مرکز نگهداری معلولان میبد گفت: با وجود به کارگیری تدابیر حفاظتی، یکی از این افراد با سابقه قبلی بیماری سرطان و تحت شیمی درمانی و سالمند دیگر مشکوک به کرونا فوت کرد.

عطابخش اظهار کرد: این افراد پس از اعزام به بیمارستان با توجه به بررسی اولیه آزمایش خون و تصویرنگاری ریه ها هرچند از نظر بالینی به کرونا تشخیص داده نشدند، با این حال چند روز در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 971 مددجوی زیرپوشش مراکز بهزیستی یزد تب سنجی می شوند

روزانه 971 مددجوی زیرپوشش مراکز بهزیستی یزد تب سنجی می شوند