مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:252020-04-07سياسي

بازگشایی مدارس و دانشگاهها فرصتی برای جولان ویروس کروناست


جان احمد آقایی در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان افزود : معتقدم اگر با این نگاه دانشگاه و مدارس بازگشایی شوند اتفاق ناگواری خواهد افتاد، زیرا این محیط فرصت مناسبی را برای شیوع بیش از پیش این ویروس فراهم می آورد.

وی با بیان اینکه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری نظر پزشکان که لازم الاجرا و به دستور رییس قوه قضاییه فصل الخطاب است، تصریح کرد: این بازگشایی سبب می شود تا زنجیره شیوع این ویروس قطع نشده و بستری برای ابتلا گسترده دانش آموزان و دانشجویان و اساتید به بیماری شود.

وی دانش آموزان و دانشجویان را آینده سازان کشور دانست و گفت : باید از منابع انسانی صیانت کنیم ضمن آنکه استادان دانشگاه، سرمایه های کشور و پشتوانه علمی مدیریتی هستند و باید تمام تلاش ما بر حفظ آنها باشد.

وی اظهار کرد: اگر مدارس و دانشگاه از طریق فضای مجازی مدیریت شود، هیچ آسیبی به نظام آموزشی در این ایام وارد نمی گردد، از این رو نباید به راحتی با جان نوجوانان و جوانانمان بازی کنیم.

آقایی ادامه داد: در این میان متولیان آموزشی نیز باید برای استفاده مطلوب از فضای مجازی برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه داشته باشند تا این ظرفیت و امکان خلاء های تحصیلی را در این شرایط پر کند ضمن آنکه تداوم تعطیلی دانشگاه ها و مدارس در طول چند هفته آتی منجر به قطع زنجیره شیوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس و دانشگاهها فرصتی برای جولان ویروس کروناست

بازگشایی مدارس و دانشگاهها فرصتی برای جولان ویروس کروناست