مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-07پزشكي

افزایش کم سابقه موارد مثبت کرونا در یک روز


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تا ظهر امروز سه شنبه نوزدهم فرودین ماه 1399، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-19 در سیستان و بلوچستان با 19 مورد افزایش به 313 نفر رسید.

- سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تا ظهر امروز سه شنبه نوزدهم فرودین ماه 1399، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-19 در سیستان و بلوچستان با 19 مورد افزایش به 313 نفر رسید.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  افزود:  از مجموع بیماران با آزمایش مثبت کرونا تا کنون 208 نفر پس از دریافت درمان های تخصصی بهبود یافته اند.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون26 نفر از عزیزان هم استانی با نتیجه آزمایش مثبت  کرونا فوت کرده اند.

هاشمی شهری افزود: تعداد موارد مثبت در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 211 نفر، در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه زابل 74 نفر و در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر28نفر می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد:  تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد نیز  تا این روز به 1520 نفر رسیده است  که 135 نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده اند.

  وی گفت: امیدواریم تا با رعایت کامل اصول بهداشت فردی و جمعی و فاصله گذاری اجتماعی توسط هموطنان، پیش بینی های کارشناسان در زمینه وقوع گسترده همه گیری در روزهای آتی تحقق پیدا نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کم سابقه موارد مثبت کرونا در یک روز

افزایش کم سابقه موارد مثبت کرونا در یک روز