مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:562020-04-07دانش

بیش از 2000 عنوان درسی دانشگاه رازی در سامانه LMS ارائه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست روسا و معاونان آموزشی دانشکده های دانشگاه رازی کرمانشاه با محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه، - رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در ترم جاری بیش از دو هزار عنوان درسی دانشگاه رازی کرمانشاه در بستر سامانه LMS در حال ارائه به دانشجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست روسا و معاونان آموزشی دانشکده های دانشگاه رازی کرمانشاه با محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه، روز گذشته 17 فروردین ماه در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

رییس دانشگاه رازی در این جلسه گفت: همانطور که استحضار دارید در شرایط فعلی فعالیت های آموزشی نظری باید به شیوه مجازی دنبال شود.

اعلمی آل آقا با اشاره به اینکه تدارک برگزاری کلاس های آموزشی از اسفندماه 1398 آغاز شده، گفت: در این زمینه شیوه های متعددی مانند استفاده از شبکه های اجتماعی برای برگزاری کلاس ها مطرح بود، اما این روش ها رسمیت نداشت و در نتیجه استفاده از سامانه LMS برای این مهم مورد تاکید قرار گرفت تا روند فعالیت ها جنبه رسمی داشته باشد، ضمن اینکه در کنار استفاده از این سامانه منعی برای ارائه دروس در پیام رسان ها و کانال های مجاز وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 عنوان درسی دانشگاه رازی در سامانه LMS ارائه می شود

بیش از 2000 عنوان درسی دانشگاه رازی در سامانه LMS ارائه می شود