مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 09:172020-04-07اقتصادي

توزیع 7 هزار ماسک در تهران و رشت توسط آستان امامزاده قاسم (ع) تهران


کارگاه تولید ماسک شیلددار در جوار امامزاده قاسم (ع) به منظور مبارزه با کرونا راه اندازی و محصولات تولید شده در برخی بیمارستان های درگیر کرونا در تهران و رشت توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، خادمان امامزاده قاسم (ع) تهران پس از شیوع کرونا و تعطیلی امامزادگان اقدام به برنامه ریزی برای کمک به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک در سطح شهر کردند.

بر همین اساس در مرحله نخست خیران و خادمان افتخاری امامزاده قاسم (ع) در دفتر شورایاری این آستان کارگاه تولید ماسک راه اندازی کردند و پس از مدتی با هماهنگی های لازم با مدیر بیمارستان شهدای تجریش و نیاز به شیلد، تولید ماسک شیلددار را نیز در دستور کار قرار دادند.

با این روند، حال و هوای امامزاده قاسم (ع) در شمال تهران متفاوت از سال های گذشته شده است و در ایام نوروز هم که هر سال جوانان به سفر می رفتند، امسال برای مبارزه با کرونا کاری جهادی را آغاز کردند.

با تلاش جوانان و خادمان افتخاری امامزاده قاسم (ع) کمتر از یک هفته بیش از 17 میلیون تومان به منظور تهیه ماسک و شیلد برای کادر درمانی جمع آوری شد و هم اکنون نیز روند کمک به تولید ماسک از سوی آستان امامزاده قاسم (ع) در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 7 هزار ماسک در تهران و رشت توسط آستان امامزاده قاسم (ع) تهران

توزیع 7 هزار ماسک در تهران و رشت توسط آستان امامزاده قاسم (ع) تهران