مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-07سياسي

توزیع بسته های نذری بین مردم در نیمه شعبان/ دو پویش مهدوی در گیلان راه اندازی شد


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان از توزیع بسته های غذایی و نذری بین مردم حاشیه شهر و مناطق محروم در نیمه شعبان در کنار برنامه های فرهنگی و مذهبی همچون پویش های مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک میلاد فرخنده منجی عالم بشریت و روز مستضعفان، اظهار کرد: نیمه شعبان سالروز ولادت موعود موجود جهانی است که تمام بشریت با همه تفاوت های فکری، مذهبی و دینی چشم انتظار آن مصلح دادگستر جهانی هستند.

وی با بیان اینکه نیمه شعبان برای همه مستضعفان جهان روز شیرین آرزوها و امید است، افزود: بشریت درمانده و مستضعف به واسطه گم کردن راه در مسیر زندگی انسانی خویش به اضطرار ویژه رسیده و در اوج ادعای تسلط بر طبیعت حتی در مقابل یک ویروس ناشناخته به استیصال و نوعی استضعاف مبتلا شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به آسیب های وارده به بسیاری از حوزه ها به واسطه شیوع ویروس کرونا، گفت: امید به نجات بخش و مصلح جهانی و انتظار ظهور ایشان، به خاطر و روح بشریت جان داده و امید است این انتظار هر چه زودتر به سرانجام رسیده و به واسطه حاکمیت و خلافت امام مستضعفین حضرت بقیه الله منجی عالم بشریت فساد، فاصله طبقاتی محو شده و سبک زندگی نجات بخش روی کره زمین محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های نذری بین مردم در نیمه شعبان/ دو پویش مهدوی در گیلان راه اندازی شد

توزیع بسته های نذری بین مردم در نیمه شعبان/ دو پویش مهدوی در گیلان راه اندازی شد