مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-07پزشكي

مراقبت شبانه روزی از بیش از 2 هزار مددجو بهزیستی کرمانشاه در برابر بیماری کرونا


فاطمه رضوان مدنی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مراکز شامل نگهداری از سالمندان، بیماران مزمن روانی، معلولان، شیرخوارگاه و کودکان کار می شود که اداره بیشتر آنها توسط بخش خصوصی انجام می شود.

آنچنان که رضوان مدنی گفت: تنها مراکزی مانند شیرخوارگاه، مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابانی و نیز خانه سلامت دختران به صورت حاکمیتی اداره می شوند و اداره مابقی مراکز به بخش خصوصی واگذار شده اند.

وی از تجهیز این مراکز به تب سنج لیزری و دستگاه پایش اکسیژن خون خبر داد و گفت: مددجویان این مراکز به صورت منظم تب سنجی و از نظر سطح اکسیژن خون پایش می شوند ضمن اینکه تمام این مراکز زیرنظر پزشک فعالیت می کنند و دستورالعمل پیشگیری و کنترل کووید 19 در این مراکز ابلاغ و اجرایی شده است.

آنچنان که رضوان مدنی گفت: در این مراکز به ازای هر مددجو 500 هزار تومان برای بهبود وضعیت تغذیه و بالا بردن مراقبت های بهداشتی پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه در ادامه با اشاره به 164 هزار مددجو زیرپوشش این نهاد در استان گفت: تعدادی از این افراد مستمری و تعدادی کمک هزینه معیشتی و برخی نیز هر 2 مورد را دریافت می کنند.

به گفته رضوان مدنی، در مجموع در مدت شیوع بیماری کرونا یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار توسط بهزیستی استان برای مددجویان هزینه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت شبانه روزی از بیش از 2 هزار مددجو بهزیستی کرمانشاه در برابر بیماری کرونا

مراقبت شبانه روزی از بیش از 2 هزار مددجو بهزیستی کرمانشاه در برابر بیماری کرونا