مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-07اقتصادي

کرونا ، 65 درصد واحدهای صنعتی مازندران را تحت تاثیر قرار داد


علیرضا یوسف نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تولیدات صنایع نساجی ، پوشاک و تولید کفش بدلیل تعطیلی بازار بخصوص بازار شب عید و نبود مشتری ناچارا کم شد.

وی ادامه داد : همچنین کرونا باعث تعطیلی فعالیت های عمرانی و ساخت و ساز شد که این مساله بر صنایعی همچون کانی (غیرفلزی) همچون سیمان و شیشه ، صنایع فولادی به عنوان تولیدکنندگان میله گردهای ساختمان و برق و الکترونیک مازندران تاثیر گذاشته است و این بخش از صنایع نیز بی تاثیر از تبعات بیماری نبوده است .

معاون صنعت مازندران همچنین خودروسازی را دیگر صنعتی که کرونا بر فعالیت انها تاثیر گذاشته است و گفت : هرچند 2 کارخانه سایپا و ایران خودرو تولیدات خود را داشته اند ولی عدم عرضه و نبود مشتری در این زمینه تاثیر خود را گذاشته است .

وی با اشاره به تعطیلی بازار و فروش محصولات و همچنین ضرورت کاهش نیروها برای حفظ سلامت آنها ، ادامه داد : تمامی این کارخانه ها در این دوران کرونایی مجبور به کاهش شیفت کاری از 2 به یک شیفت شدند و خطوط تولید با حجم اندک تولید مشغول به کار شدند .

یوسف نژاد تعداد واحدهای صنعتی فعال مازندران را 2 هزار و 700 واحد اعلام و تصریح کرد : 65 درصد صنایع استان در بخش های فوق الذکر می باشند که تحت تاثیر کرونا قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ، 65 درصد واحدهای صنعتی مازندران را تحت تاثیر قرار داد

کرونا ، 65 درصد واحدهای صنعتی مازندران را تحت تاثیر قرار داد