مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-07سياسي

تاثیر قرائت زیارت عاشورا بر درمان بیماری ها در آیینه روایات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، این هفته در طرح سه شنبه ها با پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی خبرگزاری مهر، کارشناس این مرکز درباره این سوال مخاطبان که به چه دلیل قرائت زیارت عاشورا برای درمان بیماری ها (به ویژه در دوران کنونی شیوع کرونا در کشور) و برای رفع غمها توسط بزرگان دینی و علما سفارش می شود و اینکه آیا رفع مشکلات با خواندن این زیارت در روایات داری سند معتبر هست، توضیحاتی ارائه کرده است.

میثم یاسا در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگارمهر، با توجه بر سفارش ائمه اطهار به خواندن زیارت امام حسین (ع) (زیارت عاشورا) برای درمان بیماری ها و رفع مشکلات و غم ها اظهار داشت: به یقین یکی از راههای ایجاد ارتباط با هر یک از ائمه هدی زیارت آن بزرگواران از نزدیک یا دور است و در ضمن آن زیارت می توان به ذکر حوائج مشروع خود از جمله شفای بیماری پرداخت و آن معصوم را واسطه بین خود و خدا قرار داد و طلب شفاعت نمود.

تاکید ویژه ائمه بر مداومت بر خواندن زیارت عاشورا وی با اشاره به تاکید بر قرائت زیارت عاشورا در روایات مختلف تاکید کرد: در روایات نسبت به مداومت بر خواندن زیارت عاشورا تاکید خاصی شده و آثارو برکات بسیاری برای آن ذکر شده است.

کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در این ارتباط بیان داشت: در این روایت امام صادق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر قرائت زیارت عاشورا بر درمان بیماری ها در آیینه روایات

تاثیر قرائت زیارت عاشورا بر درمان بیماری ها در آیینه روایات