مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-07سياسي

تولید و توزیع روزانه 8 هزار ماسک در استان سمنان+ تصاویر


مسؤول کمیته خادم الشهدای خواهران استان سمنان گفت: دوخت، بسته بندی و توزیع روزانه حدود هشت هزار عدد ماسک و 50 گان بیمارستانی در این استان انجام می شود.

- سمانه خالقی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به اینکه همت و اراده بانوان طی هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه ها و امدادرسانی نیازی به بیان ندارد، اظهار کرد: جنگ تحمیلی تمام شد؛ ولی حضور زنان ایرانی و بسیجی در عرصه های مختلف جهادی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون که در جنگ بیولوژیک به سر می بریم، باز هم بانوان خادم الشهدای استان سمنان از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا از شرقی ترین تا غربی ترین منطقه و در سطح شهرها و روستاهای استان سمنان، پابه پای مدافعان سلامت و در عرصه خدمت رسانی به هم استانی های سمنانی در میدان هستند.

مسؤول کمیته خادم الشهدای خواهران استان سمنان با بیان فعالیت های صورت گرفته توسط خادم الشهدای خواهر استان سمنان به دوخت، بسته بندی و توزیع روزانه حدود هشت هزار عدد ماسک اشاره کرد و افزود: دوخت و توزیع گان بیمارستانی روزانه به تعداد 50 دست، سالم سازی محیط و ضدعفونی اماکن عمومی به ویژه مغازه های بانوان و همیاری در طرح بسیج ملی سلامت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و توزیع روزانه 8 هزار ماسک در استان سمنان+ تصاویر

تولید و توزیع روزانه 8 هزار ماسک در استان سمنان+ تصاویر