مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 10:502020-04-07سياسي

با مُسکّن وام می توان تولید را جهش داد؟


تجربه طرح های «خوداشتغالی»، «اشتغال ضربتی» و «بنگاه های زودبازده» در دولت های قبل و تسهیلات حمایت از تولید سال های اخیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، - خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ محمدرضا ذاکری، کارشناس سیاسی:  چون سال های گذشته امسال نیز از سوی مقام معزز رهبری فرزانه نظام، نامگذاری سال حکایت از خودباوری، توجه به معیشت مردم، ارتقای توانمندی های بومی و باورمندی ملی در حوزه ی تولید و اقتصاد دارد.

بی شک تحقق شعار سال که بجای شعار انگاری، استراتژی پنداری مردم و مسئولین و چراغ راهنما قراردادن نیل به اهداف عالی و متعالی انسانی فرمایشات گهربار ایشان، مدبرانه و عاقلانه تر می نمایاند و با این نگاه بدون کم ترین تردیدی نقش آفرینان اصلی جهش تولید در کشور مردم هستند.

نیروی انسانی جوان، متعهد و متخصص لازمه ی جهش تولید است و باورهای غلط و رایج سال های پیش نیز مانع اصلی در جهش تولید.

همه می دانند که اولین قدم برای جهش تولید این است که باورهای غلط از سوی همه دست اندرکاران عرصه ی اقتصاد چه در دولت و چه در بخش خصوصی کنار گذاشته شود.

باورهای غلط این سال ها متعدد و شمارش یک یک آن ها از حوصله ی این مقال خارج، اما یک باور غلط بارز در بین آن ها این است که با تخصیص صرفا پول در قالب تسهیلات و یا به اصطلاح وام می شود به تولید رونق داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مُسکّن وام می توان تولید را جهش داد؟

با مُسکّن وام می توان تولید را جهش داد؟