مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-07سياسي

انتقاد سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی به نحوه تخصیص ارز برای نیازهایی دارویی کشور


سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی در نامه ای به مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو نوشت: چگونه در دوران اقتصاد مقاوتی و سال جهش تولید که تمام قوای اجرایی مکلف به حمایت از چرخه تولید ملی می باشند اولویت واردات بر .

- سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی در نامه ای به مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو ضمن انتقاد از نحوه تخصیص ارز برای نیازهای دارویی کشور، خواستار تجدید نظر در این موضوع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، متن این نامه به این شرح است: جناب آقای دکتر مهرعلیان مدیرکل محترم دارو و مواد تحت کنترل موضوع: تخصیص غیر منطقی ارز برای نیازهای دارویی کشور با سلام همان طور که در نامه شماره 4171/99 مورخ 16/1/99 متذکر شده بودیم عدم اختصاص ارز به شرکت های تولیدکننده مواد مؤثره دارویی خطرات جبران ناپذیری برای کشور در شرایط فوق حساس جاری دارد.

بر اساس اطلاعات واصله روز گذشته فهرست ارزی آن سازمان با اولویت موارد خارج از اولویت عمدتا برای شرکت های خاص که متأسفانه مورد انواع حمایت های ویژه هستند، تنظیم و به بانک مرکزی ارسال شده است و عمده مواد اینترمدیت که موجب تولید مواد مؤثره دارویی و به تأسی داروی تمام شده بوده و نیاز ارزی سالانه (به دلیل عدم وابستگی ارزی سایر مؤلفه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی به نحوه تخصیص ارز برای نیازهایی دارویی کشور

انتقاد سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی به نحوه تخصیص ارز برای نیازهایی دارویی کشور