مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 12:452020-04-07پزشكي

ارائه خدمات رایگان پرستاری در طرح سه شنبه های مهدوی


پرستار جوان اردکانی با طرح سه شنبه های مهدوی، خدمات رایگان پرستاری در منزل انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، با شیوع ویروس کرونا در کشور هرکسی در هر جایگاهی قرار دارد به دنبال این است که سهمی در جبهه مبارزه با این ویروس منحوس داشته باشد تا دین خود را نسبت به سایر افراد جامعه ادا کند.

در این میان، یکی از قشرهایی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند کادر درمانی بیمارستان ها و به ویژه پرستاران هستند که پای سوگند خود ایستاده اند و حتی در بحرانی ترین شرایط نیز به دوراز خانواده مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند.

در این روزهای کرونایی که به ماندن در خانه توصیه می شود و از این راهکار می توان به عنوان مهم ترین عامل قطع چرخه این ویروس نام برد یکی از پرستاران جوان اردکانی برای کاهش مراجعه غیرضروری مردم به ویژه بیماران به بیمارستان اقدام به ارائه خدمات پرستاری در منزل در قالب طرح سه شنبه های مهدوی به صورت رایگان کرده است.

فرامرز هاتفی اردکانی دارای مدرک کارشناسی پرستاری که از آذرماه 97 تاکنون به عنوان پرستار در بخش اورژانس بیمارستان ضیایی اردکان مشغول بکار شده است هدف از ارائه این خدمات را کاهش ترددهای غیرضروری همشهریان برای دریافت خدمات پرستاری اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان پرستاری در طرح سه شنبه های مهدوی

ارائه خدمات رایگان پرستاری در طرح سه شنبه های مهدوی