مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-07سياسي

20 نقشه شهر کرمانشاه در نیمه شعبان نورافشانی می شود


مهدی عبدالمالکی روز سه شنبه در نشست خبری که از طریق فضای مجازی برگزار شد، به تعطیلی برنامه های نوروزی شهرداری به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا اشاره کرد و در خصوص برنامه های جایگزین، اظهارداشت: بنا به شرایط پیش آمده و تهدیدات سلامت مردم، با این طرح، جشن سیار در مناطق مختلف شهر کرمانشاه برگزار می شود.

عبدالمالکی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا امروز بیش از هر زمانی دل ها متوجه امام زمان (عج) است و باید با تمام وجود، مردم برای تعجیل در ظهور ایشان دعا کنند.

وی درخصوص فعالیت ها و مسیرهای کاروان های شادی مهر مهدوی، گفت: این جشن ها توسط هیات خادم الشهدا موکب شهدا از طریق اتوبوس به صورت چرخشی در سطح شهر و مجتمع ها، توسط هیات جان نثاران قمربنی هاشم(ع) شریعتی با ایجاد تونل ضدعفونی و پخش سرود و مداحی به صورت ثابت، توسط هیات علی ابن ابیطالب (ع) واقع در فرهنگیان فاز یک مجتمع غدیر، ذوالفقار و سطح خیابان های محله فرهنگیان فاز یک، توسط هیات قاسم ابن الحسن (ع) مکتب عشق واقع در شاطرآباد برگزار می شود.

عبدالمالکی در زمینه دیگر مسیرهای باقی مانده ادامه داد: این برنامه توسط هیات علمدار حافظیه در مسیر ولایت، سی متری اول و دوم و مرکزی، وحدت، گلستان، چاله چاله و سنگر، توسط هیات ریحانه النبی مسکن در مسیرهای شهرک جوادیه، تلاش، ایثار و جاده قدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 نقشه شهر کرمانشاه در نیمه شعبان نورافشانی می شود

20 نقشه شهر کرمانشاه در نیمه شعبان نورافشانی می شود