مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-07اقتصادي

آیا توزیع قبض کاغذی آب در شیراز ، ویروس کرونا را منتقل می کند؟


بر اساس دستورالعمل جدید شرکت آب و فاضلاب کشور به تمامی شرکت های آب و فاضلاب استانی با توجه به شیوع ویروس کرونا و به تبع آن شرایط ویژه کشور و به منظور مساعدت و همکاری با مردم مقرر شده بود تمهیداتی برای متقاضیان و مشترکان آب فراهم شود.

از جمله این تمهیدات تسلیم و توزیع قبض آب در مناطق و شهرهایی که بستر آن فراهم شده می بایست حذف و صورتحساب های مربوطه از طریق پیامک به مشترکان اطلاع رسانی شود، ضمنا امکان وصول تمامی پرداخت های مردم از طریق درگاه های بانکی و سایر سامانه ها مهیا گردد.

همچنین تمهیدات و الزامات عدم حضور مراجعین در تمامی امور و ادارات آبفا فراهم شده و تمامی خدمات 23 گانه شرکت های آب و فاضلاب می بایست از طریق سامانه های غیرحضوری انجام شود.

به نظر می رسد به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ماموران کنتور خوان و توزیع کننده قبوض شرکت های خدمات رسان می بایست به درِ منازل مراجعه نکنند .

توزیع قبوض کاغذی توسط ماموران می تواند انتشار ویروس منحوس کرونا را تشدید کند.

توصیه های بهداشتی فراوانی طی هفته ها و روزهای اخیر از سوی مراجع ذی صلاح درباره شیوع ویروس کرونا و تاکید بر کاهش ترددهای غیرضروری و تماس افراد شده است و فرآیند توزیع قبض و کنتورخوانی مشترکین در استان فارس نیز مشمول این موارد است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا توزیع قبض کاغذی آب در شیراز ، ویروس کرونا را منتقل می کند؟

آیا توزیع قبض کاغذی آب در شیراز ، ویروس کرونا را منتقل می کند؟