مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-07سياسي

911 واحد صنفی در کرمانشاه پلمب شدند


پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ حسن حیدری اعلام کرد: پلمب این واحدهای صنفی به دنبال بی توجهی صاحبان آنها به دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی داوطلبانه محل کسب و بی توجهی به اخطارهای پلیس صورت گرفته است.

وی همچنین از ارایه تذکر و اخطار به 10 هزار و 198 واحد صنفی دیگر که ضروری بر فعالیت آنها در ایام شیوع بیماری کرونا نیست خبر داد و گفت: این واحدهای صنفی در صورت تعطیل نکردن پلمب خواهند شد.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: طی 20 روز اخیر چهار هزار و 951 مورد بازدید مشترک با حضور ماموران پلیس امنیت عمومی و بازرسان اتاق اصناف صورت گرفته که منجر به پلمب و صدور اخطار برای واحدهای صنفی مذکور شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در جریان این بازرسی ها، 75 عدد محلول ضدعفونی و 27 لیتر الکل تقلبی به همراه 52 قلم لوازم آرایشی - بهداشتی تاریخ مصرف گذشته کشف و جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: کشف 971 حبه قرص ترامادول و نیروزای غیرمجاز به همراه جمع آوری 82 عدد قلیان از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس امنیت عمومی استان در مدت زمان یاد شده بوده است.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: کار نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی با جدیت از سوی پلیس امنیت عمومی دنبال و واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

911 واحد صنفی در کرمانشاه پلمب شدند

911 واحد صنفی در کرمانشاه پلمب شدند