مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 13:202020-04-07سياسي

صنعت برق، تعطیل ناپذیر است


سرپرست شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه فعالیت های صنعت برق تعطیل ناپذیر است، گفت: تأمین برق مراکز حساس مثل بیمارستان ها در این برهه از زمان به مراتب مهم تر و حساس تر از گذشته است و شرکت برق منطقه ای گیلان با تمام توان خود و با بسیج همه امکانات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بهمن داراب زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صنعت برق، صنعتی استراتژیک، زیرساختی و تخصصی است که توانسته است افتخارات زیادی را در سال های متمادی کسب کند، اظهار کرد: این افتخارات به خصوص بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بسیار چشمگیرتر بود به طوری که توانست بسیاری از نیازهای خودش را برآورده کند و بسیاری از وابستگی هایی را که در قبل از انقلاب و  در حوزه صنعت برق به خارج از کشور وجود داشت، از بین ببرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون صنعت برق در بسیاری از زمینه ها به مرز خودکفایی رسیده است، گفت: می توانیم بسیاری از نیازهای صنعت را در داخل ایران تأمین کنیم و این توانایی و ظرفیت را نیز داریم که دانش فنی و بسیاری از تجهیزات صنعت برق را به سایر کشورها صادر کنیم.

داراب زاده با اشاره به دستاوردها و موفقیت های صنعت برق بیان کرد: شرکت برق منطقه ای گیلان درزمینهٔ مدیریت مصرف در چهار سال متوالی در سطح کشور به عنوان شرکت برتر، الگو و نمونه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت برق، تعطیل ناپذیر است

صنعت برق، تعطیل ناپذیر است