مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 17:302020-04-07اقتصادي

کاهش قیمت و افزایش عرضه ماسک در استان یزد


رییس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد بابیان اینکه روزانه 800 هزار ماسک وارد بازار یزد می شود گفت: از هفته آینده کمبود ماسک و قیمت بالای آن در استان یزد حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حسین نبی پور با اشاره به فعالیت کارگاه های تولید ماسک در سطح استان یزد گفت: اتحادیه تجهیزات پزشکی استان در حال حاضر از فعالیت 83 کارگاه تولید ماسک در یزد مطلع است.

رییس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد بابیان اینکه تا هفته آینده دو کارگاه تولید ماسک با ظرفیت هرکدام 400 هزار ماسک در روزبه بهره برداری خواهد رسید اضافه کرد: یکی از این کارخانه ها طی یکی دو روز آینده با تکمیل ماشین آلات به بهره برداری و تولید روزانه 400 هزار ماسک خواهد رسید.

وی اظهار داشت: ماشین آلات یکی دیگر از کارخانه ها خریداری و به استان واردشده که فقط بخشی از آن مانده تا بتواند با ظرفیت کامل خود روزانه بین 300 تا 400 هزار ماسک را تولید و روانه بازار کند.

  نبی پور با اشاره به اینکه این دو کارخانه به تنهایی کل نیاز استان یزد را پوشش خواهند داد ادامه داد: از اواخر هفته آینده مردم استان یزد هیچ گونه نگرانی از ماسک در بازار نداشته باشند.

سیاست کاهش قیمت و افزایش عرضه ماسک در استان یزد رییس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد با تأکید بر اینکه با ورود تولید ماسک در این دو کارخانه، قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت و افزایش عرضه ماسک در استان یزد

کاهش قیمت و افزایش عرضه ماسک در استان یزد