مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 02:552020-04-07ورزشي

انگیزه بالا مهم ترین برگ برنده قایقرانان ایرانی


ملی پوش گیلانی کایاک کشورمان با بیان اینکه برای بازگشت به اردوی تیم ملی لحظه شماری می کند، گفت: قایقرانان ایرانی از امکانات به مراتب کمتری نسبت به رقبای مطرح آسیایی برخوردار هستند ولی انگیزه بالا مهم ترین برگ برنده مان است.

- پیمان قویدل در گفت وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به اینکه دلش برای اردوهای تیم ملی تنگ شده است، اظهار کرد: با تعویق رقابت های المپیک توکیو، انگیزه مضاعفی برای کسب سهمیه گرفته ام و در تمامی ماده ها در اردوی انتخابی تیم ملی کایاک رقابت می کنم.

وی با بیان اینکه تیم ملی کایاک در ماده چهارنفره 500 متر از کسب سهمیه المپیک توکیو بازمانده است، افزود: در مدتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم ملی تعطیل بوده، تمریناتم را طبق برنامه آقای ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی انجام داده و از آمادگی بالایی برخوردار هستم.

ملی پوش گیلانی کایاک کشورمان با تأکید بر پیشرفت رشته قایقرانی به ویژه کایاک در سالیان اخیر تصریح کرد: ملی پوشان زیر نظر آقای ایرج اقلیمی روزبه روز در حال پیشرفت بوده و با تمام توان و آمادگی کامل از نظر ذهنی و بدنی تمرین می کنیم.

قویدل با اشاره به اینکه کرونا باعث شده تمرینات بدن سازی را در خانه انجام دهد، بیان کرد: تمرینات پاروزنی را در رودخانه و دریای کاسپین انجام می دهم؛ روزهایی که دریا موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگیزه بالا مهم ترین برگ برنده قایقرانان ایرانی

انگیزه بالا مهم ترین برگ برنده قایقرانان ایرانی