مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 03:052020-04-07اجتماعي

کاهش نرخ ترک تحصیل دانش آموزان زنجانی در دوره متوسطه


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نرخ ترک تحصیل دانش آموزان زنجانی با کاهش 19 صدم درصدی، به 5 درصد رسیده است.

- یک مسئول در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد کاهش نرخ ترک تحصیل دانش آموزان زنجانی در دوره متوسطه ایسنا/زنجان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نرخ ترک تحصیل دانش آموزان زنجانی با کاهش 19 صدم درصدی، به 5 درصد رسیده است.

داوود بهرامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تحلیل شاخص های آموزشی استان در همه زمینه ها، نگاه تحلیل توصیفی به این شاخص ها را در کنار تحلیل های آماری از ضروریات سازمانی اهمیت دارد و شاخص های آموزشی حوزه معاونت آموزش متوسطه استان در اکثر شاخص ها رو به رشد بوده است.

این مسئول با اشاره به پوشش تحصیلی دانش آموزان در سال تحصیلی جاری، ادامه داد: طبق ارزیابی وزارتی نرخ پوشش تحصیلی در دوره متوسطه اول و دوم نسبت به سال تحصیلی گذشته رشد داشته است.

در دوره اول متوسطه نرخ پوشش تحصیلی واقعی استان با ثبت 94.

24 درصد در مقایسه با سال گذشته با 2 درصد رشد و با اختلاف یک درصدی بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است و این در حالی است که در سال گذشته پایین تر از میانگین کشوری قرار داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ ترک تحصیل دانش آموزان زنجانی در دوره متوسطه

کاهش نرخ ترک تحصیل دانش آموزان زنجانی در دوره متوسطه