مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-07حوادث

سارقان مسافربرنما دستگیر شدند/اقدام به 22 فقره سرقت در البرز و تهران


رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارقان مسافربرنما که اقدام به 22 فقره سرقت در استان های البرز و تهران کرده بودند خبر داد.

- محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت مسلحانه، از کلانتری 34 گرمدره به پلیس آگاهی استان البرز توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید در محدوده پل فردیس، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی محرز شد که متهم به قصد رفتن به جاده مخصوص کرج، در محدوده پل فردیس منتظر خودرو بود که یک دستگاه خودرو پراید با 3 سرنشین آقا که به نظر مسافربر بود جلوی وی توقف کرده و پس از سوار شدن و طی مسافتی سرنشینان خودرو با استفاده از سلاح سرد و یک اسلحه کلت کمری، وی را به یک محل خلوت در منطقه گرمدره انتقال داده و پس از ضرب و شتم وی، گوشی تلفن همراه، وجه نقد و کارت بانکی وی را سرقت و با تهدید و ارعاب، رمز کارت بانکی او را نیز گرفته و پس از خالی کردن موجودی حساب ، نامبرده را در یک منطقه خلوت رها و متواری شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به مشخصات ارائه شده از سرنشینان خودرو و پلاک خودرو، طی استعلام های صورت گرفته مشخص شد که خودرو مذکور در دی ماه سال گذشته سابقه سرقت در غرب استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مسافربرنما دستگیر شدند/اقدام به 22 فقره سرقت در البرز و تهران

سارقان مسافربرنما دستگیر شدند/اقدام به 22 فقره سرقت در البرز و تهران