مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-07اجتماعي

ادارات و بانک های شهر کرمان تعطیل شدند/«یزد»؛ منشاء گرد و غبارها


ادارات شهر کرمان به علت آلودگی هوا امروز چهارشنبه 20 فروردین ماه تعطیل شد - ادارات و بانک های شهر کرمان تعطیل شدند/ یزد ؛ منشاء گرد و غبارها ایسنا/کرمان ادارات شهر کرمان به علت آلودگی هوا امروز چهارشنبه 20 فروردین ماه تعطیل شد سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان با اعلام این خبر که آلودگی هوای شهر کرمان به 28 برابر حد مجاز رسیده است گفت: همه ادارات شهر کرمان امروز چهارشنبه 20 فروردین 99 تعطیل هستند.

مرجان شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز در گفت و گو با ایسنا، در خصوص کیفیت هوای استان کرمان گفت: از شب گذشته شاهد افزایش غلظت گرد و خاک در برخی نقاط استان هستیم.

وی کانون این ریزگردها را منطقه یزد دانست و بیان کرد: از شب گذشته در افزایش غلظت گرد و خاک در شهرستان های انار و رفسنجان آغاز شد که اکنون کاهش یافته اما در شهرستان زرند میزان غلظت گرد و غبارها در حال افزایش پیدا کردن است.

شاکری اظهار کرد: میزان غلظت آلودگی هوا در شهر کرمان هم اکنون 28 برابر حد مجاز است که این موضوع را به استانداری برای تعطیل کردن ادارات اعلام کردیم و منتظر تصمیم آنها هستیم.

مجید سعیدی مدیرکل بحران استانداری کرمان نیز در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزییات این خبر گفت: با توجه به ورود توده گرد و غبار به شهرهای شمالی استان و بر حسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات و بانک های شهر کرمان تعطیل شدند/«یزد»؛ منشاء گرد و غبارها

ادارات و بانک های شهر کرمان تعطیل شدند/«یزد»؛ منشاء گرد و غبارها