مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-07سياسي

نگاهی به مهم ترین اخبارکرونایی قم


هیچ مراسم مردمی در جمکران برگزار نمی شود تولیت مسجد مقدس جمکران، پیرو مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعطیلی اماکن مذهبی تا پایان فروردین ماه جاری گفت: امسال تمام دعاها و مناسک مربوط به نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران بدون حضور زائران برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان افزود: آیین و مناسک جشن نیمه شعبان به صورت زنده از طریق رسانه ملی پخش می شود و مردم می توانند از این طریق همراه شوند.

توزیع بسته های رایگان بهداشتی در بین طلبه های غیرایرانی بسته های بهداشتی شامل ماسک و محلول های شوینده از طرف دفتر آیت الله محمد یعقوبی از علمای نجف (عراق) و پایگاه آوای پاکستان به صورت رایگان در میان طلاب غیرایرانی حوزه های علمیه توزیع شد.

نماینده آیت الله یعقوبی در حاشیه این رویداد در گفت وگویی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند که بهترین مردم کسی است که دیگران از وی نفع می برند.

حجت الاسلام شیخ هادی حسین افزود: آیت الله یعقوبی وعده داده بودند؛ طرح های خیریه، فرهنگی و آموزشی ما تنها به عراق محدود نخواهد شد و به همین دلیل امروز با همکاری دفتر ایشان در شهر قم در کنار برادران و فرزندان خود از طلاب علوم دینی و خانواده های آن ها در ایران ایستاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مهم ترین اخبارکرونایی قم

نگاهی به مهم ترین اخبارکرونایی قم