مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 03:252020-04-08اقتصادي

منطقە ویژە اقتصادی بانە و شهرک صنعتی سرنجیانە سنندج باید بە بهرە برداری برسند


استاندار کردستان با اشاره بر ضرورت اتمام و واگذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه و شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج گفت: سال گذشته 18 میلیارد تومان از اعتبارات استان را به اتمام این شهرک ها اختصاص دادیم و قرار شد شرکت شهرک های کشور هم معادل همین رقم را اختصاص دهد که این کار را نکرده است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با اشاره بر ضرورت اتمام و واگذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه و شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج گفت: سال گذشته 18 میلیارد تومان از اعتبارات استان را به اتمام این شهرک ها اختصاص دادیم و قرار شد شرکت شهرک های کشور هم معادل همین رقم را اختصاص دهد که این کار را نکرده است.

بهمن مرادنیا امروز(19 فروردین) در سومین جلسه اقتصاد مقاومتی استان که به بررسی و تصمیم گیری در خصوص پروژه ها مهم و سازگار با شعار سال برای اتمام اختصاص داشت، اظهار کرد: در استان به جای اینکه تعداد زیادی پروژه پراکنده داشته باشیم لازم است چند پروژه مهم و اثرگذار را در دستور کار قرار دهیم و آنها را در مدت زمان مشخص به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه ما در کردستان دنبال ایجاد صنایعی هستیم که اشتغال پایدار به دنبال داشته باشند، افزود: پروژه های صنعتی بزرگی که برای استان تعریف شده، بخش زیادی از کارهایشان که نیازمند پیگیری های فراوان بوده انجام شده است که نمونه آن تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقە ویژە اقتصادی بانە و شهرک صنعتی سرنجیانە سنندج باید بە بهرە برداری برسند

منطقە ویژە اقتصادی بانە و شهرک صنعتی سرنجیانە سنندج باید بە بهرە برداری برسند