مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-08سياسي

ضرورت حمایت از رسانه های گلستان در بحران کرونا


میثم قرایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: رسانه ها همواره در شرایط بحرانی و سخت خطر را به جان خریده و در راستای اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمن تلاش می کنند.

وی افزود: در روزهای اخیر اصحاب رسانه بیشترین نقش را در آموزش عمومی و آرام سازی فضای ذهنی جامعه داشته و عزم عمومی برای مقابله با این ویروس منحوس ایجاد کردند.

قرایی تأکید کرد: لذا شایسته است متولیان امر، با توجه به تعطیلی چند هفته ای نشریات مکتوب، ارائه یارانه حمایتی و توزیع اقلام و بسته های معیشتی و ضدعفونی را برای خبرنگاران و شاغلان در این بخش پیش بینی کنند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: همچنین برای مطبوعاتی که در این ایام به درستی درصدد راه اندازی رسانه برخط و فعال سازی بیش از پیش ظرفیت مجازی خود هستند، حمایت های فناورانه در نظر گرفته شود.

قرایی تأکید کرد: پیش بینی بسته حمایتی و اقلام معیشتی برای خانواده رسانه ها که در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب و این روزها در صف مدافعان سلامت فعال هستند، انتظار بجایی است، که باید مورد حمایت نهادهای متولی قرار بگیرد.

این کارشناس رسانه گفت: تعلل در بیمه خبرنگاران، گرانی کاغذ و بالا رفتن هزینه های چاپ و نشر در سال های اخیر، وضعیت مطبوعات را بحرانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از رسانه های گلستان در بحران کرونا

ضرورت حمایت از رسانه های گلستان در بحران کرونا