مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-08سياسي

33 کارگاه تولید ماسک در گلستان راه اندازی شد توزیع 5000بسته غذایی


حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح عملکرد این نهاد در مقابله با کرونا اظهارکرد: اداره کل اوقاف گلستان از زمان شیوع کرونا همپای دیگر نهادها و دستگاه ها پای کار بود و در زمینه تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن عمومی سهم پررنگی داشت.

وی از راه اندازی 15 ایستگاه سلامت در اماکن متبرکه خبرداد و افزود: همچنین 33 کارگاه تولید ماسک در استان با همکاری اوقاف و دیگر نهادها راه اندازی شده و بیش از 120 هزار ماسک، هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و بیش از 16 هزار جفت دستکش در قالب 44 هزار و 770 بسته بهداشتی در مناطق محروم استان توزیع شده است.

سلیمانی فرد از توزیع هزار بسته غذایی در بیمارستان و توزیع بیش از 10 هزار گان برای کادر درمان خبرداد و گفت: 258 خادم در اقدامات توزیع و ضدعفونی ما را یاری کردند و 110 بقعه متبرکه ضدعفونی شد.

وی با اشاره به این که اهدای خون خدام و تهیه و خرید اقلام پزشکی هم طی این مدت صورت گرفت، بیان کرد: در طرح آستان مهربانی هم پنج هزار بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

سلیمانی فرد گفت که برگزاری برنامه های مجازی برای مناسبت های مذهبی در بقاع شاخص استان در حال انجام است و ویژه برنامه نیمه شعبان هم با هماهنگی صدا و سیما پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 کارگاه تولید ماسک در گلستان راه اندازی شد توزیع 5000بسته غذایی

33 کارگاه تولید ماسک در گلستان راه اندازی شد توزیع 5000بسته غذایی