مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 03:462020-04-08پزشكي

بهره برداری از مجهزترین آزمایشگاه تشخیص پزشکی در بیمارستان رازی


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بزرگ ترین و مجهزترین آزمایشگاه تشخیص پزشکی گیلان در بیمارستان رازی رشت تا اردیبهشت ماه بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان سالاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون برای توسعه مراکز بیمارستانی به تجهیزات امحاء زباله، اکسیژن ساز، لنژری، انواع اتوکلاو، دیزل ژنراتور و یا ACT اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: بحران کرونا موجب شد تا عقب ماندگی های گیلان در بخش های بهداشت و درمان با توجه مسئولان ملی به توسعه زیرساخت های درمانی استان بیشتر شده تا بخشی از کمبودهای موجود رفع شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی از اقدامات مؤثر و دوراندیش دانشگاه در این دوران را احداث آزمایشگاه در مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی رشت عنوان کرد و گفت: فضای آزمایشگاهی بیمارستان رازی بسیار کم بود و کفاف ارائه خدمات به مردم و حتی تجهیز آزمایشگاه به تجهیزات پیشرفته تشخیصی را نداشت.

سالاری با بیان اینکه بر اساس چارت سازمانی، بیمارستان رازی باید حداقل فضای آزمایشگاهی 600 مترمربعی داشته باشد، افزود: در حال حاضر فضای آزمایشگاهی بیمارستان رازی کمتر از 200 مترمربع است و اقدامات تشخیصی و آزمایشگاهی را برای کادر آزمایشگاه و خدمات بگیران سخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مجهزترین آزمایشگاه تشخیص پزشکی در بیمارستان رازی

بهره برداری از مجهزترین آزمایشگاه تشخیص پزشکی در بیمارستان رازی