مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 03:502020-04-08اجتماعي

جان دوباره «تالاب الله آباد» با بارش های بهاری


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اعلام اینکه با توجه به بارش های بهاری تالاب «الله آباد» آبگیری شده است، گفت: 130 گونه انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی مانند دُرنا، - ایسنا/قزوین مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اعلام اینکه با توجه به بارش های بهاری تالاب الله آباد آبگیری شده است، گفت: 130 گونه انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی مانند دُرنا، اردک سرسبز و فلامینگو در این تالاب زیست می کنند.

حسن عباس نژاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دشت الله آباد یکی از کانون های گردوغبار منطقه محسوب می شود، این دشت 60 هزار هکتار وسعت دارد که 2800 هکتار آن را تالاب الله آباد تشکیل می دهد.

وی ادامه داد: از سال گشته احیای تالاب الله آباد در برنامه سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین قرار گرفت و در این راستا رایزنی های مختلفی برای احیای تالاب و دشت الله آباد در استان انجام شد تا گردوغبار ناشی از این دشت را مهار کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین خاطرنشان کرد: در سازمان حفاظت محیط زیست دفتری به نام دفتر مقابله با گرد و غبار فعال است که این دفتر کانون های گردوغبار کشور را شناسایی و برنامه هایی برای احیای دشت ها در دستور کار خود قرار داده است که دشت الله آباد از جمله این کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان دوباره «تالاب الله آباد» با بارش های بهاری

جان دوباره «تالاب الله آباد» با بارش های بهاری